Visuell identitet

Annis Pølsemakeri

Kunde:
Annis Pølsemakeri 

Tjenester:
Visuell identitet

Et eget mønster ble også utviklet inspirert av typografiske reklameplakater sett i  forretninger på tidlig 1900-tall. Identiteten strekker seg fra skiltdesign i og utenfor butikk til etiketter, poser og innpakningspapir.
Annis Pølsemakeri er en tradisjonsrik håndverksbedrift som tilbyr egenproduserte varer i Ringebu og i Mathallen Oslo. Annis Pølsemakeri er unik som eneste spesialiserte slakterforretning i Gudbrandsdalen og tilbyr alt innen kjøtt, slakt, pålegg, pølser og spekemat. Produktene er kortreist; kjøttet hentes fra Norge og gjerne lokalt.
Løsningen for Annis ble en profil som gjenspeiler råvarene på en moderne og delikat måte, men likevel med et hint av lokale tradisjoner. Fjellsilhuetten i logoen er hentet fra Muen på Venabygdsfjellet og forankrer Annis Pølsemakeri i velkjente og lokale omgivelser.

«Krible har hjulpet oss til å tydeliggjøre vår profil! Gjennom en profesjonell og spennende prosess som Krible kalte Kribleverksted, ble vi klarere på hva vil som selskap skal være. Vi gleder oss til å bruke vår nye profil i ulike flater og kanaler. Så langt har vi fått masse gode tilbakemeldinger av våre kunder. Krible har gjort en fantastisk jobb. Proffe i alle ledd, og en glede å bruke i dette arbeidet.»

Siv Sviland Høye, daglig leder i TIMBR AS

Visuell identitet

Annis Pølsemakeri

Annis Pølsemakeri er en tradisjonsrik håndverksbedrift som tilbyr egenproduserte varer i Ringebu og i Mathallen Oslo. Annis Pølsemakeri er unik som eneste spesialiserte slakterforretning i Gudbrandsdalen og tilbyr alt innen kjøtt, slakt, pålegg, pølser og spekemat. Produktene er kortreist; kjøttet hentes fra Norge og gjerne lokalt.
Kunde:
Annis Pølsemakeri

Tjenester:
Visuell identitet

Løsningen for Annis ble en profil som gjenspeiler råvarene på en moderne og delikat måte, men likevel med et hint av lokale tradisjoner. Fjellsilhuetten i logoen er hentet fra Muen på Venabygdsfjellet og forankrer Annis Pølsemakeri i velkjente og lokale omgivelser.
Et eget mønster ble også utviklet inspirert av typografiske reklameplakater sett i forretninger på tidlig 1900-tall. Identiteten strekker seg fra skiltdesign i og utenfor butikk til etiketter, poser og innpakningspapir.

«Krible har hjulpet oss til å tydeliggjøre vår profil! Gjennom en profesjonell og spennende prosess som Krible kalte Kribleverksted, ble vi klarere på hva vil som selskap skal være. Vi gleder oss til å bruke vår nye profil i ulike flater og kanaler. Så langt har vi fått masse gode tilbakemeldinger av våre kunder. Krible har gjort en fantastisk jobb. Proffe i alle ledd, og en glede å bruke i dette arbeidet.»

Siv Sviland Høye, daglig leder i TIMBR AS