Betalt annonsering på Facebook gir en unik mulighet for målretting av budskap.

Illustrasjonsbilde | Krible Design | Lillehammer og Gudbrandsdalen

Facebook har et meget godt utviklet annonseringsverktøy som blant annet har unike målrettingsmuligheter. Det betyr at vi virkelig kan spisse budskap mot rett målgruppe på en enkel og kostnadseffektiv måte.

Facebook når ut til de aller fleste

83 % av Norges befolkning har en profil på Facebook, det betyr at sannsynligheten er svært høy for at også din målgruppe befinner seg på Facebook. Som et medium som fortrinnsvis brukes som avkobling og underholdning, gir det gode muligheter for å nå frem med budskap. Facebook-brukeren er i et avslappet modus, og vil underholdes. Med det rette innholdet, vil det derfor være store muligheter for å få målgruppen til å engasjere seg med merkevaren din. Facebook eier i tillegg Instagram, og det er derfor enkelt å annonsere på begge plattformer.

Strukturering av Facebook og Instagramposter

I tillegg til å kjøre betalte annonser på Facebook og Instagram, kan vi også hjelpe deg med å strukturere bedriftens aktiviteter på disse kanalene. Gjengangeren fra de fleste bedrifter er at de ikke har tid til å opprettholde Facebook-siden sin på ønsket nivå. Ved å planlegge aktiviteter og lage en publiseringskalender, kan vi løse mye av det daglige stresset som både Facebook og Instagram kan skape.

Enten du trenger hjelp til betalt annonsering eller strukturering av Facebook eller Instagramposter; vi hjelper deg.