Vi holder kurs innen de ulike nisjene i digitale medier.

Kursholder Krible

Digitale medier består av en rekke ulike elementer: digital strategi
søkemotoroptimaliseringsøkemotorannonsering,
 innholdsstrategi og produksjon, sosiale medier, betalt annonsering, organisk posting og mye mer. Det vil antagelig ikke være behov for en bedrift å kunne alt om alle elementer innen digitale medier. Det vil derimot ofte være behov for bedre kjennskap til noen av elementene.

Kursing tilpasset deres ønske og behov

Krible tilbyr både skreddersydde kurs til din bedrift og generelle kursrekker som alle kan melde seg på.

Vi kan legge opp ulike kursmoduler avhengig av hvilket behov bedriften har. Vi holder enkeltstående kurs om spesifikke tema og hele kursrekker som tar for seg ett og ett tema. Kursene går over halve eller hele dager, men vi anbefaler å sette av tid til heldagskurs. Det er disse kursene man får størst utbytte av.

Blanding av teori og praksis

Heldagskursene er lagt opp til en fin blanding av teori og praksis. Det som gjennomgås i teorien, testes umiddelbart etterpå i praksis. I stedet for å bruke fiktive case, bruker deltagerne egne bedrifter som sine case. Da blir det langt mer interessant å jobbe praktisk, og man har allerede kommet godt i gang med jobben ved endt kursdag.

Ofte etterspurte kurs

De kursene vi holder oftest er følgende:

  • Digitale medier – innføring og strategi
  • Analyse – Google Analytics
  • Betalt annonsering – Google Ads og Facebook Ads
  • Sosiale medier – Facebook og Instagram organisk posting
  • Video – videoapper og enkel redigering
  • Vi tilpasser kurs etter ferdighetsnivå og ønsket innhold så langt det lar seg gjøre. Vi kan også arrangere mindre workshops med færre deltagere hvis det skulle være ønskelig.