Visuell identitet og nettside

Bertil & Martens

Kunde:
Bertil & Martens 

Tjenester:
Visuell identitet
Nettside
Visuell og strategisk rådgivning

URL:
bertilogmartens.no

Bertil & Martens startet som en god ide under en felles ferietur i 2011. Pål Bertil Eide og Olav Martens Solli er over snittet opptatt av smaker og satte seg som første mål å løfte kvaliteten på vinene en får servert i den norske fjellheimen. Nå importerer de kvalitetsvin for salg over hele landet.
B&M ønsket å fremstå som kvalitetsbevisste, kunnskapsrike og eksklusive, men folkelige. Løsningen ble derfor et eksklusivt formspråk gjennom en smakfull font- farge- og fotobruk.
Nettsidens layout samsvarer med det øvrige profiluttrykket til B&M. Her var det viktig å få presentert produktene innenfor reglene for alkoholinformasjon. Målgruppen for nettsiden er i hovedsak HORECA-gruppen som kan bestille ordre gjennom B&M, men også for privatpersoner som ønsker mer info om vin- og ølutvalg som ikke nødvendigvis finnes på Vinmonopolet. Identiteten forøvrig er rullet ut på produktmapper, visittkort, rollups og digitale maler for dokument og Facebook.

«Gjennom godt samarbeid, med kreative og innovative idear og godt blikk for grafisk design, har Krible skapt eit heilskapleg profiluttrykk for Bertil & Martens. I bransjen vår er moglegheitene for reklame begrensa og førsteinntrykket ein får gjennom nettside, rollups, visittkort og liknande kan vere avgjerande for opprettinga av nye kundekontaktar. Vi må vekke nysgjerrigheit og få fram kvalitet gjennom bilete og tekst. Krible har gjennom bidraget sitt gjort dette enklare for oss. Takk for godt utført arbeid.»

Pål Bertil Eide, Bertil & Martens

Visuell identitet og nettside

Bertil & Martens

Bertil & Martens startet som en god ide under en felles ferietur i 2011. Pål Bertil Eide og Olav Martens Solli er over snittet opptatt av smaker og satte seg som første mål å løfte kvaliteten på vinene en får servert i den norske fjellheimen. Nå importerer de kvalitetsvin for salg over hele landet.
Kunde:
Bertil & Martens

Tjenester:
Visuell identitet
Nettside
Visuell og strategisk rådgivning

URL
bertilogmartens.no
(lanseres høsten 2017)

B&M ønsket å fremstå som kvalitetsbevisste, kunnskapsrike og eksklusive, men folkelige. Løsningen ble derfor et eksklusivt formspråk gjennom en smakfull font- farge- og fotobruk.
Nettsidens layout samsvarer med det øvrige profiluttrykket til B&M. Her var det viktig å få presentert produktene innenfor reglene for alkoholinformasjon. Målgruppen for nettsiden er i hovedsak HORECA-gruppen som kan bestille ordre gjennom B&M, men også for privatpersoner som ønsker mer info om vin- og ølutvalg som ikke nødvendigvis finnes på Vinmonopolet. Identiteten forøvrig er rullet ut på produktmapper, visittkort, rollups og digitale maler for dokument og Facebook.
«Gjennom godt samarbeid, med kreative og innovative idear og godt blikk for grafisk design, har Krible skapt eit heilskapleg profiluttrykk for Bertil & Martens. I bransjen vår er moglegheitene for reklame begrensa og førsteinntrykket ein får gjennom nettside, rollups, visittkort og liknande kan vere avgjerande for opprettinga av nye kundekontaktar. Vi må vekke nysgjerrigheit og få fram kvalitet gjennom bilete og tekst. Krible har gjennom bidraget sitt gjort dette enklare for oss. Takk for godt utført arbeid.»

Pål Bertil Eide, Bertil & Martens